30.9.07

Päivä 3: Helsinki-Vantaa -> Delhi -> Bangkok

Aurinkoista huomenta vaan kaikille. Suunnitelmat menivät valitettavasti myttyyn eilen kun kone oli ylibuukattu joten meille tarjottiin hotelliyötä Finnairin piikkiin. No, alkuun olimme vastahakoisia kun Heidikin oli tulossa vähän kipeäksi ja halusimme vain koneeseen nukkumaan ja Bangkokiin hotellille lepäämään. No, vastahakoisuutemme ansiosta tarjousta sitten hieman nostettiin ja nyt ollaan syöty sisäfilettä tässä lentokentän vastavalmistuneessa Hilton hotellissa, käytetty huoneen kylpyammetta ja rentouduttu muutenkin. Tämän lisäksi tietysti kuittasimme Finnairin antaman "hyvityksen" joka nyt meidän vastahakoisuuden takia nousi sinne 600 euroon per nuppi. Eli siis yö huippuhotellissa aterioineen, mahdollisuus nähdä (varmasti mielenkiintoinen) Delhin lentokenttä ja vielä tietysti se kuus sataa ekee. Kiitokset vaan Finnairille hyvästä palvelusta :) Tässä justiinsa käytiin aamupalalla, jollaiseen kumpikaan meistä ei ollut oikein tottunut kun oli pöytääntarjoilut ja vastapuristetut mehut ja munatkin olisi keitetty oman mielen mukaan. Mutta nyt pikkuhiljaa valmistautumaan tulevaan (pitkään) päivään, uusi lento lähtee Delhiin kello 14.15 ja perillä Bangkokissa ollaan paikallista aikaa noin kuudelta aamulla. Eli lentoaika on suunnilleen sama kuin suoralla lennolla, sellaiset rapiat 11 tuntia. Heh...

Anonyymi kirjoitti...

Moi!
Hienoa, että ootte päässeet hyvin matkaan. Ei oo Finnairilla mitään uutta nuo ylibookkaukset, mutta hyvin ne yleensä niitä hyvittää, kuten jo kerroittekin...Täällä sitä vaan kateellisena lueskellaan teidän reissujuttuja...kuvia ois kans kiva nähdä, en ainakaan vielä niitä mistään löytänyt...?! Pitäkää hauskaa, mutta muistakaa pitää myös järki päässä :D